לקבלת ייעוץ ואבחון תעסוקתי אנא מלאו את הפרטים בטופס

    תהליך האבחון והייעוץ כולל בחינה פרטנית ומעמיקה של יכולותיך, כישוריך, שאיפותיך וצרכיך. בעזרתה נבנה יחדיו תכנית להתפתחות הקריירה שלך, כולל צעדים בדרך למימוש ההחלטה, בהתאם למכלול השיקולים. לאורך כל האבחון והייעוץ התעסוקתי אנו נשאף למקסם את יכולותיך לעשייה מספקת בעולם העבודה.

    שיחת הכרות (אינטייק)

    שיחה אישית עם פסיכולוגית תעסוקתית בה נכיר את הרקע האישי והמשפחתי שלך. נלמד על הכישורים, היכולות, השאיפות, נקודות החוזק והחסמים האישיים תוך תיאום ציפיות לגבי מטרות התהליך.

    אבחון תעסוקתי ממוקד

    אנו מאבחנים את הפוטנציאל התעסוקתי והלימודי שלך באמצעות הערכת כישוריך, יכולותיך הקוגניטיביות, צרכיך ושאיפותיך התעסוקתיות. האבחון כולל מבחנים ממוחשבים, מבחנים ידניים ומדגמי עבודה, המועברים בשפה המבוקשת.

    המבחנים הממוחשבים כוללים: מבחנים פסיכוטכניים המספקים מידע על יכולותיך בתחומים –מילולי, חשבוני, לוגי, צורני וכן שאלוני נטיות תעסוקתיות וצרכים בעולם העבודה.

    מבחנים ידניים כוללים מבחני ידע ומבחני אישיות.

    מדגמי העבודה בודקים את הכישורים המקצועיים תוך כדי ביצוע משימות. לדוגמא, משימות הדורשות כישורים טכניים, פקידותיים ומיומנויות מחשב.

    משך  האבחון הממוקד – כ- 3 ימים, 4 שעות בכל יום.

    סוגי אבחון נוספים ובלעדיים: אבחון תצפיתי, אבחון אקולוגי בסביבה לימודית.

    ייעוץ תעסוקתי

    לאחר האבחון (לעיתים במקביל) תיפגש עם הפסיכולוגית התעסוקתית לשיחות אישיות הכוללות משוב ועיבוד התכנים, במטרה לגבש איתך כיוון לימודי-תעסוקתי ולקבל החלטות להמשך הדרך.

    תהליך הייעוץ מוצע ללומדים במסגרות טרום לימודים-מכינות במכללת גל וכן, ללקוחות שעברו אבחון במסגרות אחרות, עדיין לא גבשו את החלטתם וזקוקים להמשך תהליך מעמיק יותר. בנוסף לשיחות הייעוץ, ניתן לשלב בתהליך התנסויות בקורסים השונים הנלמדים במכללה.

    קבלת החלטה – שיחת סיכום

    בסיום תהליך האבחון והייעוץ, תתקיים שיחה שבה נסכם את ההחלטות וההמלצות שגובשו יחד עימך, בנוגע לעבודה, לימודים, עיסוק ופנאי. זאת בראיה כוללת של ההתפתחות האישית והמקצועית שלך לאור התכנים שעלו בתהליך. ההחלטות לוקחות בחשבון את רצונותיך ויכולותיך האישיות (קוגניטיבית, רגשית, חושית, התפתחותית ובריאותית).

    עבור מופנים מביטוח לאומי ו/או משרד הביטחון, נערכת שיחת סיכום בנוכחות הגורם המפנה.