חמדה לוי מנהלת המכללה

משנת 2014 מנהלת את מכללת גל.

מ.א. אוניברסיטת ת"א, פסיכולוגיה ייעוצית תעסוקתית.

פסיכולוגית תעסוקתית בכירה, מדריכה.

מזה למעלה משלושים שנה פסיכולוגית תעסוקתית כשכירה, עצמאית ומנהלת יחידת האבחון והייעוץ התעסוקתי במכללה.

תפיסת עולמי היא כי העשייה הינה מרכיב חשוב בחייו של כל אדם, עשייה הינה גורם לסיפוק אישי, לתחושה של צמיחה, נתינה והתפתחות. כל אדם באשר הוא יכול וזכאי להשתתף במעגל העשייה, כל אחד על פי דרכו הייחודית. עשייה יכולה להיות לצורך פרנסה, תחביב, יצירה או התנדבות. העשייה מייצרת תחושת שייכות חברתית, כלכלית, משפחתית וערכית.

במכללה אנו משתדלים ליצור סביבה לימודית עדכנית, יצירתית ומונגשת לכל אחד על פי צרכו.

אנו מחוייבים ללוות כל סטודנט בדרכו להצלחה במסלול ההכשרה המקצועית שלו תוך מתן מענה פרטני ומקצועי ביותר.

מירי בנימין מנהלת יחידת השמה

בוגרת מדעי המחשב בטכניון.

בעלת נסיון של למעלה מ-30 שנה בתחומים שונים של גיוס והשמת כח אדם, בתעשייה, בשירותים ובחברות כח-אדם.

בעברה שמשה בתפקידים בכירים במחלקות גיוס כח אדם בכיר בחברות כ"תדיראן", "משאבי אנוש" ו"עמדה".

מנהלת תחום ההשמה במכללה מזה 17 שנים. בתפקידה היא מדריכה וחונכת אנשי מקצוע בתחום ההשמה, מרצה בנושאי השמה ושילוב אנשים עם צרכים מיוחדים בכנסים ובפורומים שונים העוסקים בתחום.

מירי מאמינה בעבודה ועשייה כערך עליון – בהיות האדם איש עובד הוא תורם לעצמו, למשפחתו, לסביבתו ולחברה כולה.
בהנחיה מקצועית ואיכותית ניתן לשפר את בטחון הסטודנט בעצמו וביכולותיו, את מיומנות חיפוש העבודה ואת היכולת להצליח בראיון עבודה.

נסיונה הייחודי נותן לה פרספקטיבה רחבה על כל המגוון של תחומי העיסוק מחד, ומאידך – היכולת  להתאים ולכוון באופן מיטבי עיסוק המתאים לשאיפותיו, יכולותיו ומגבלותיו של כל סטודנט.

mirib@galcollege.org.il

אריאלה בן–דרור מנהלת הלשכה והמנהלה

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, אונ' בן גוריון בנגב ולימודי תעודה בתחומים: מנהלות לשכה, ניהול פרויקטים, הפקת ארועים, ניהול ידע ועוד.

מכהנת בתפקידה מעל 20 שנים, בעלת נסיון רב באדמיניסטרציה לרבות ניהול פרויקטים ומינהל.

אריאלה מאמינה שארגון נכון ואיכותי הינו הבסיס למנהל תקין והצלחת העמותה בהשגת מטרותיה.
צוות המנהלה תחת ניהולה של אריאלה נמצא בחזית המכללה ומשמש כתחנה הראשונה במפגש של הלקוחות עם המכללה.

מכתבי התודה ופרסי העובד המצטיין בהם זכו עובדי המנהלה יעידו על איכות השרות והחשיבות שמייחס הצוות למתן שרות אדיב, יעיל וענייני.

arielab@galcollege.org.i

לאה ספיר מנהלת השרות הסוציאלי

בוגרת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני במינהל ציבורי ולימודי תעודה בתחומי טיפול מגוונים וכן בתחומי ניהול.

מטפלת, מנחת קבוצות ומדריכה.

בעבר ניהלה מחלקות רווחה ברשויות מקומיות וכן פיתחה והפעילה תוכניות ברחבי הארץ בתחומי הגיל הרך, קשישים, בעלי נכות התפתחותית ועוד.

מנהלת את השרות הסוציאלי מזה כ- 12 שנים. אחראית על צוות עובדות סוציאליות בליווי תהליך ההכשרה המקצועית של הסטודנטים. הליווי כולל ניהול תיק סטודנט, שיחות אישיות, שיחות קבוצתיות, פגישות הערכה וניהול כל התמיכות הנדרשות לרכישת מקצוע ושילוב בעולם העבודה.

היחידה אחראית גם על פיתוח והפעלת פרויקטים המותאמים לאוכלוסיות יעד עם צרכים ייחודיים.  אני מאמינה שתהליך של רכישת מקצוע הינו שלב משמעותי בחיי כל אדם ובמיוחד בחיי אנשים הזקוקים להנגשות. שינוי מושג באמצעות תהליך והיחידה של השירות הסוציאלי מסייעת לכל סטודנט על פי צרכיו הייחודיים במהלך תהליך ההכשרה המקצועית וההשתלבות בעולם העבודה.

leas@galcollege.org.i

מרב בן סירה – מנהלת איכות

בוגרת תואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב.

בעלת ניסיון רב בתחום של גיוס והשמת כח אדם, כולל ניהול סניפים של חב' כ"א, מתן שרות ללקוחות החב' תוך הקפדה על איכות השרות.

מנהלת תחום האיכות במכללה ב – 5 שנים האחרונות.

נושא האיכות הוא גורם חשוב בהתנהלות המכללה מול לקוחותיה, מרב מדריכה את עובדי המכללה בכל הקשור בעמידה בדרישות תקן האיכות, עורכת סקרים ומשובים, מבצעת מבדקים פנימיים, מפתחת מודעות לשיפור מתמיד ומהווה אשת הקשר של ההנהלה עם גורמי חוץ בנושאי איכות.

מרב מאמינה שהעבודה היא ערך חשוב שתורם רבות להערכה ולהגשמה עצמית של אדם. אנו כמכללה עושים כמיטב יכולתנו, במקצועיות ובמצוינות, לשלב את הסטודנט בעבודה שתתאים לכישוריו, נטיות ליבו וצרכי שוק העבודה.

meravb@galcollege.org.il

אמה קרבלניק – ניהול ופיתוח תחום הקורסים

בעלת תואר BA במחשבים מאוניברסיטת תל אביב.
בוגרת לימודי תעודה בתחום הניהול.
14 שנים לימדה תכנות מחשבים.
ב 14 השנים האחרונות מנהלת את תחום הקורסים במכללה.
במסגרת התפקיד אחראית על צוות של כ-30 מורים. הצוות מורכב ממורים מקצועיים, מורות לחינוך מיוחד ומורי עזר.
תפקידי העיקרי הוא :

  • פיתוח קורסים במקצועות נדרשים בשוק העבודה ומאפשרים לסטודנטים שלנו להתחרות בהצלחה
    על משרות מבוקשות.
  • פיקוח על עבודתם המקצועית של המורים וניהול שוטף של כל תוכניות הלימוד וההכשרה המקצועית.
  • הנחלת הגישה המכילה והסבלנית לכל סטודנט באשר הוא יצירת אווירה של עבודת צוות ושיתוף פעולה.
  • פיתוח מקצועי של צוות ההוראה.
  • כאחראית על ההכשרה המקצועית במכללה, אני מאמינה בכל ליבי שכל אדם יכול להצליח אם מאפשרים לו את התנאים שזקוק להם – הוראה מקצועית, מתן הזדמנות, תמיכה ושיעורי עזר.